“Bi Bitmediniz” Dedirten Tatil Fotoğrafları

Buradasınız

Yaşa 17 Temmuz 2016

Sizi bilmeyiz ama tatil fotoğrafları sayesinde sosyal medya çoktan sezonu açtı. Kim, kiminle, ne zaman, nereye gitmiş, neler yemiş? Bu yaz da muhtemelen yine bize imdat frenini aratacak klişe fotoğrafları derledik.

Duymayan Kalmasın Fotoğrafları

Haber kaynağınızda uçak ya da otobüs bileti fotoğrafları dolaşmaya başladıysa, işte bu tehlikenin ayak sesleri! Bunun bir de yolculuğa özel araçla çıkanların, selfie’leri veya aynadan çektiği yol fotoğrafı versiyonu var. Bu tatil fotoğrafları için hashtag’i de tahmin etmek zor değil: #tatilbaslasin... Tatil heyecanı daha bu noktada başlamışken ortalama bir hafta boyunca paylaşılacakları siz düşünün.

Ayağını Tatiline Göre Uzat!

Ayak olur, bacak olur hiç fark etmez, belden aşağısını deniz manzarasıyla buluştur yeter. Artık “klişe oldu” demenin bile klişe olduğu bu konsept, neden hala ilk günkü heyecanını koruyor bilenimiz yok. Ancak çoğu arkadaşımızı ayağından tanıyacak kıvama geldik orası kesin.

Deniz, Güneş, Hasır

Hasır şemsiye tatil fotoğrafları arasında, kameraya el sallayan meraklı vatandaş gibidir. Kah şezlongda yatarken çekilip fotoğrafın yıldızı olur, kah manzara fotoğrafında tamamlayıcı ama illa ki olur.

“Haberim Yokmuş Gibi Çek” Fotoğrafları

Kendini fotoğraflarla arşivlemeye bayılan arkadaşların, asla atlamayacağı bir klişe bu. Hele tatil programının içinde tekne turu varsa o ufuklara bakılacak, kaçış yok. Tabii havuz içinde göbekleri saklayınca seksi olduğunu düşünüp poz verenlere hiç değinmiyoruz.

At Kadehi Elinden…

Eğleniyoruz, coşuyoruz, keyfimiz gıcır… Gündüz başka akşam başka, bir tatil fotoğrafı albümü kim bilir kaç kadehe ev sahipliği yapıyordur. Ama masanın atmosferi ve kadehlerdeki eller hakkında tüyo veren asıl detaysa hashtag’lerde saklı. Hele içlerinde #aşkısı vs. gözünüze ilişirse o tatil bitene kadar girmeyin sosyal medyaya daha iyi...

O Kitapların Bir Dili Olsa Da…

Türkiye’de kitap okuma oranları hesaplanırken yaz ayları es geçiliyor olmalı :)

Ne Yedik Ama… İyi Yedik…

Zaten her hafta sonu etrafımızı saran kahvaltı sofraları, yazın da yakamızı bırakmıyor tabii. Tatil fotoğrafları bu kez köy kahvaltılarını ağırlıyor, yöresine göre. O değil de gerçekten ne yedik ama!

Açaydım Kollarımı, Gitme Diyeydim Pozu

Plajda koşarken, uçurumun kenarında, güvertede ya da tarihi bir eserin önünde… Ne yapacağını bilemeyince hayat kurtaran poz da diyebiliriz. Doğal bir görüntü verme amacıyla çekilen bu poz, muhtemelen 20 deneme sonrası paylaşılmaya hazır hale geliyor. Çekene de çektirene de sabır diliyoruz.

YORUM YAP

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 6 =
Bu basit matematik problemini çözün ve sonucu girin. Ör: 1+3 için 4 giriniz.